الاثنين، ١٤ ربيع الأول ١٤٢٨ هـ

أروى الطويل والمؤتمرالدولي

تشرفت جدااا أني شفت أروى الطويل صاحبة مدونة غريب الدار بالمؤتمر الدولي الخامس
شخصيه رائعه جدا
تشرفت أني أشوفها
واتعرف عليها
وانا بجد بعتذرلها أني مكنتش مركزه معها
بسبب ضغطت شغل المؤتمر الدولي
بس بتمنى أننا فعلا نفضل أصدقاء
....................
المؤتمر الدولي رغم حضوري فيه للمرة الثانية
إلا أني عرفت حجات معرفتهاش المره إللي فاتت في طبائع وشخصيات بعض الشخصيات
ودي كانت أهم حاجه عرفتها
قربت جدا خلال المؤتمر الدولي ببنات جامعة القاهرة ....بنات رائعين جدا
أخذت في المؤتمر الدولي قرارات كان لازم أخذها من زمان ....

هناك ٨ تعليقات:

أحمد عبد الفتاح يقول...

مبروك القرارت يا شروق
بس يارب متكنيش قررتي تسيبي الاخون بعد تعب الموتمر .
طبعا بهزر
بورك مجهودك في الموتمر

اروي الطويل يقول...

ياشروق والله دا انا اللي اتشرفت بيكي وبجد انا حبيتك جدا جدا و احنا فعلا اصدقاء وبجد انا نفسي اشوفك تاني وانتظري مكالمتي ان شاء الله قريب
ويارب زي ما اسعدتيني بالبوست ده يسعدك في الاخره
زيارتكم تسرنا هههههه

// MahMouD & MosTafa // يقول...

أنا مش عارف والله أقول ايه بس تعليق على الموضوع ده

لكن أقدر أقول ربنا يتقبل
ويجعله فى ميزان حسناتكم

مدونة :

هو فى ايه

www.wnated.blogspot.com

تسعدنا زيارتكم

همسة قلم يقول...

في الحقيقة انا كمان اتشرفت جدا بمعرفتك ياشروق
وكانت اجمل حاجة طلعت بيها في المؤتمر ده اني اتعرفت على اخوات كتير سعيدة جدا وبشكر ربنا اني اتعرفت عليهم ومنهم انتي ياشروق :)

الـفجـريـــة يقول...

سلام عليكم,,

ازيك يا شروق

شفتك هناك كذا مرة وكل مرة اكون بتكلم مع حد واقول اول مهخلص حالا هروح لها ولما اخلص تحصل حاجة او ملأكيش فمعرفتش اسلم عليكى بس خير تتعوض ان شاء الله

أيام المؤتمر كانت جميلة وكويس انك خدتى قراراتك ..ربنا يرشدك للخير ..

شروق الشواف يقول...

استاذ أحمد
الله يبارك فيك
.......
أروى ...
أنا لحد دلوقتي مش قادره اصدق اننا طلعنا نعرف بعض من قبل كده
أقدار عجيبه
أن شاء الله اكلمك قريب
أعذريني لتقصيري
........
الأستاذ fee eeh
جزاكم الله خيرا على مروركم
........
همسة قلم ... أسماء
أنا اللي كان ليه أكبر الشرف ... انا كنت سعيده جدا أسماء بتعاملنا
..........
أسماء ياسر
طيب ربنا يسمحك كنتي تسلمي عليه
أعذريني انا مخذتش بالي

Rehab Saber يقول...

جميل يا شروق

ربنا يتقبل

شروق الشواف يقول...

ويتقبل منكم
اسعدني مرورك