الثلاثاء، ١٧ رجب ١٤٢٨ هـ

لخبطة ...!!!

انا عارفه اني وعدت
أن اكتب تدوينة تعليقا على تدوينة الأستاذ مجدي سعد
ياريت تعذروني ...وهكتبها أن شاء الله بكره
بس انا دلوقتي النهارده يعني مش عارفه اكتبها
بالرغم من اني فتحت الصفحه
عشان اكتبها
ومرتبة افكرها
بس عرفت خبر
خلاني أفكر فيه
[ بلاش تبقوا فضولين وتعرفوا الخبر ]
كمان
[ بلاش مخكم يروح لبعيد ]
عارفين لم تدعوا ربنا بدعوة
وتدعوا بضمير ...
وبعدين تتحقق الدعوة بس بشكل أو بآخر
وتبقى مذهوول
لان كنت واثقة
سبحان الله في ربنا
واثقة فعلا
بس لم تيجي الدعوة بالشكل ده بتبقى غريبة
انا بكتب وانا بحالة ذهوول
لاني مش مصدقه ... أنه يكون بالشكل ده
أنا مش معترضه خالص على قدر ربنا
بس ممكن نقوول اني خايفة
مذهووله
هم البنات كده
غريبي الأطوار
مش كده
بس عشان هم فعلا طيبين
وبيتأثروا بي أي حاجه
انا مش بقول كده عشان أنا بنت
لأ ... عشان هم كده فعلا
وودائما أنا بقوول
ولا بلاش مش مهم
معلش دي لخبطت الذهووول
..........................
بس دعوتكم أن ربنا يقدر
لي الخير حيث كان ... ثم يرضني به
دعواتكم لي

هناك ٤ تعليقات:

اسماء العريــان يقول...

ربنا ييسرلك ويعملك الى فيه الخير

وبعدين انتى عارفه انى فضوليه ... وعايزة اعرف ايه الى خلاكى متكتبيش التدوينه وتبقى متلخبطه كده ؟؟

Unknown يقول...

مش محتاجة فكاكة يعني يا أخت أسماء

ألف مبروك مقدما
وقريب ندعيلكم ( بارك الله لكم وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير )

شروق الشواف يقول...

سمسمة

ما انا عارفه يا ختيانك فضولية ... ماانتيجيتي وأفشتيني أنا وسمية ...وعرفتي يا ختي

...............

مظلومين

لالا

انا قلت مخكم ميرحش لبعيد

وبعدين يعني هو مفيش غير الجواز هو اللي يلخبط ...

حماس البنا يقول...

ربنا يتولى أمرك لما يحب ويرضى ويقدر لكى الخير حيث كان ثم يرضيكى به